Wycieczka klas trzecich do Olsztyna

W dniach od 8 do 10 czerwca klasy III ja i III sj wzięły udział w wycieczce do Olsztyna k. Częstochowy. Trzydniowy pobyt w przepięknej Jurze, tuż przy samym zamku, dostarczył uczniom wiele radości i atrakcji. W czasie warsztatów przyrodniczych uczniowie samodzielnie poszukiwali kwarcu w kamieniołomie i odkrywali tajemnice Jaskini Niedźwiedziej. Wybraliśmy się również na przechadzkę do punktu widokowego umieszczonego na Wzgórzu Wiakło. W czasie wolnym korzystaliśmy ze słonecznej pogody bawiąc się na świeżym powietrzu. Z uśmiechami na twarzach dzieci próbowały swych sił w siatkówce plażowej, badmintonie, a nawet w parku linowym umieszczonym na terenie hotelu.  Zwiedziliśmy Olsztyński Zamek wsłuchując się w legendy opowiadane przez pana przewodnika. Po dwóch dniach pieszych wędrówek i sportowych zabaw, wieczorem odpoczęliśmy przy ognisku z kiełbaskami. W drodze powrotnej odwiedziliśmy Złoty Potok z rezerwatem Parkowe i usytuowaną tam Pstrągarnię. Do domu wracaliśmy zmęczeni ale bardzo zadowoleni. Z całą pewnością w czasie tych trzech dni nikt nie narzekał na brak wrażeń, a dzieci w domach miały wiele do opowiadania.

Zobacz galerię obrazków z wiadomości- kliknij link

PNWM

Gościmy

Odwiedza nas 64 gości oraz 0 użytkowników.