Informatyka klasa VI

 Prace przesyłamy na adresy:

Anna Elżbieciak: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Konsultacje z informatyki po wcześniejszym uzgodnieniu

Anna Elżbieciak poniedziałek 7.25

 

ZADANIA DLA KLASY VI SZKOŁY PODSTAWOWEJ

Klasa praca z programem Scretch

Projekt 1

Zadaniem kota jest:

  • Przywitanie przez.
  • Poruszanie się raz w prawo raz w lewo.
  • Wydawanie dźwięków.
  • Zdarzenie powinno powtarzać się 10 razy i zaczynać się KIEDY (zielona flaga).

Dodanie tła

Przykład >>

Projekt 2

  • Trzy duszki.
  • Każdy duszek reaguje na kliknięcie.
  • Pierwszy duszek pojawia się i znika – dodanie dźwięku.
  • Drugi duszek powiększa się i zmniejsza – dodanie dźwięku.
  • Trzeci duszek porusza się i obraca.
  • Wykonanie własnego tła do projektu.

 Przykład >>

Projekt 3 - Latająca papuga

  • Usuń kota
  • Wstawić nowego duszka papugę
  • Kiedy klawisz spacji
  • Następny kostium
  • Przesuń o 10 kroków
  • Powtórz 10 razy (dostosować to do własnych
  • Czekaj jedną dziesiątą .1
  • Idź do X..... Y.......
  • Zmienić tło

Przykład >>

Projekt 4 - Własny duszek

  • Rysujemy nowego duszka
  • Kiedy zielona flaga
  • Zawsze
  • Zmień efekt
  • Zmień efekt
  • Przesuń o 10 roków
  • Obróć o 1 stopień
  • Jeżeli na brzegu odbij się

 Przykład >>

 

Projekt 5 - Własny blok

Definiuj własny blok np: skacz

  • Ruch - zmień y o 25
  • Kontrola - czekaj 1 s
  • Ruch - zmień y o -25

 

  • Kiedy zielona flaga
  • Więcej bloków - skacz
  • Czekaj 1 s
  • Więcej bloków - skacz
  • Czekaj 1 s
  • Więcej bloków - skacz

 Przykład >>

 

PNWM

Gościmy

Odwiedza nas 152 gości oraz 0 użytkowników.